Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

busy memanjang .

Assalamualaikum readers . hari ni baru saya dapat update . aishh . faham2 je la kan . busy dengan school . plus , SPM tak lama lagi nak sampai . dah dekat dah ni . 5 bulan je lagi tinggal . bagi org lain masih lama , tapi bagi saya tu makin dan makin dekat . berdebar-debar dah jantung saya ni nak menghadap soalan-soalan SPM nanti . tapi kawan saya yang sorang ni lagi la best . dia nak cepat cepat SPM tu datang . dia caakp dia letih nak tggu SPM tu . dia nak cepat2 habis . pastu dia cakap dia dh READY utk SPM . haha . gilerrr ke apa budak tu . ishhh ishh ishhh .

Hari ni tadi saya ada kelas tambahan SEJARAH . dh 2 minggu dh kelas tambahan ni ada . tapi satu pun saya tak pernah turun . BURUK tak perangai saya ? memang tapi ada saya kesah ?? baru hari ni saya start turun kelas tambahan . just kesian tengok ckgu tu letih letih turun nak ajar kitaorg . tu la saya turun . dengan semangat nya saya belajar tadi . saya duduk sebelah Aniza . saya ni memang tak dpat jauh duduk dengan Aniza . kalau tak Aniza , mesti duduk dengan Suriani . hehe . duduk dengan diaorg ni buat saya jadi makin GILA . lebih lebih lagi kalau duduk dengan Suriani . makin menjadi la kitaorg . 

Hari ni jugak kawan saya dah start sekolah . kawan yang saya cerita hari tu . Alhamdullilah . berkat doa dari korang , dia dah sihat . dah ceria mcm dulu-dulu lagi . saya senang hati tengok dia happy mcm dulu . bagi sesiapa yang mendoakan yang jahat-jahat kat dia tu , saya doakan supaya Allah mengampunkan dosa korang . kalau korang tak tahu apa masalah dia yang sebenarnya , korang jangan la mereka-reka cerita pasal dia . dia tak buat salah kat korang kan ? tak sakitkan hati korang kan ? so , jangan la kacau hidup dia . biar la dia hidup dengan happy macam org lain jugak .  dia tak pernah nak sibuk sibuk kacau hidup korang kan ? so , jangan la nak kacau dia . mind your own bussiness bolehh tak ? thankyou .

No comments: