Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

AWAK , saya rindu AWAK . )':


" entri nie khas utk sahabat saya yang tersayang .
yang sedang berjuang untuk melawan penyakitnya . "


hari Isnin , Selasa dan Rabu tu saya tak datang sekolah . apa yang terjadi kat sekolah pun saya tak tahu . satu pun saya tak tahu . sebab saya tak larat sangat nak taip message tnya khabar diaorg . cuma ptg Isnin tu Aniza call saya . tanya khabar saya . ok tak . saya pun cakap ok . tak nak buat diaorg susah and bimbang .

hari Khamis tu , saya turun sekolah . turun sekolah mcm biasa walaupun saya sendiri tak yakin saya mampu sekolah ke tak . tapi saya turun jugak sebab saya rasa tak sedap hati je . mcm ada something yg berlaku kat sekolah yang saya tak tahu .

sampai je saya kat sekolah , kawan saya Frauline pun cakap mcm ni , " Hana kenak tahan ri marek." saya pun terkejut . patut la saya rasa tak sedap hati . rupa2nya memang ada something yg berlaku kat kawan saya . 

hari tu jugak kawan saya Aliza ajak saya melawat dia . tapi saya tak dapat nak ikut dulu . sebab baru je sihat . jadi , saya kirim salam je la kat dia . saya demam pun sebab berjangkit dengan dia . sebab saya dengan dia selalu duduk sama2 .

semalam , Jumaat baru saya ada kesempatan menjenguk dia . sebab guru kelas kitaorg , Puan Dyg Hardzar nak jenguk dia . kitaorg pergi la tgh hari . selepas ckg tu meeting . sebelum tu kitaorg beli buah jap . sampai kat hospital , tengok dia tgh tidur . tak lama lepas tu , dia sedar . tu pun terus ketawa2 . dia tu mmg suka sangat ketawa tapi tak dapat ketawa sangat sebab nnti dia pengsan lagi .

malam tadi , saya , Ani dan Farah jaga dia . yang sorang lagi Kak Fiqa dh balik . so , kitaorg 3 je yg jaga dia . mlm tadi sampai je pukul 1 , saya dan Farah terus berjaga . sebab kawan saya yg sakit ni ada " kawan " yg menjaga dia . tu la kitaorg terpaksa berjaga . kot2 " kawan " dia tu masok ke dalam badan dia lagi . sebab dh 2 malam ni dia kena kacau je . tapi mlm tadi , Alhamdullilah . " kawan " dia tu tak masok . takut jugak kalau " kawan " dia tu masok . tambah pulak , kawan saya ni mudah nampak benda-benda halus . 

pagi tadi pukul 5.45 pagi , saya , Ani dgn kawan saya tu bangun . tu la kawan saya cerita yang " kawan " dia nak masok dlm badan kawan saya tu . tapi kawan saya cakap tak nak . so , benda tu pun ekot je . tapi pagi tadi , " kawan " dia tu masih berada kat sekeliling kitaorg . sebab mata kawan saya asyik tgok kat satu tmpat tu je . tapi , kawan saya dan " kawan " dia je tahu sebab komunikasi antara mereka berdua je . masa tu seram jugak tapi bulu tak jugak meremang . hehe .

* to Hana , cepat cepat sembuh tau . Siti rindu nak lepak2 dgn Hana dalam kelas . Siti rindu nak duduk sama2 dgn Hana dalam kelas . Makan sama2 dgn Hana dalam kelas masa ckg mengajar . ingat tak kite makan sama2 masa ckg BI mengajar . masa tu Siti hampir2 je nak minum air si Amy kan . sebab botol kami2 sama . hehe . Siti Rindu nak study sama2 dgn Hana . nak dgar story Hana awal2 pagi . nak kacau Hana sampai Hana melatah . kalau Hana dh melatah susah sangat nak stop . tu la makin kitaorg gian sakat Hana kan . hehe . Hana , Siti rindu Hana . )':

No comments: