Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

sedih .

Bie , pahal bie polah syg ptok ? )':


 sekarang hati saya sangat sangat sakit . hati saya terlalu sakit sebab org yang saya sayang sangat sangat sanggup sakitkan hati saya . )': dia tak pernah pikir perasaan saya ke selama ni . saya sangat sangat sayangkan awak . tapi kenapa awak buat semua ni kat saya ? apa salah saya kat awak ?

selama ni saya tak pernah melarang awak nak berhubung dengan sesiapa . tapi bukan dengan PEREMPUAN tu ! awak dh cakap kat saya yg awak tak kn berhubung dengan PEREMPUAN tu lagi . tapi sekarang ape ? awak tipu saya . dalam diam diam , tnpa pengetahuan saya awak berhubung dengan dia . awak sendiri tahu yg saya akan sakit hati kalau ada kaitan dengan PEREMPUAN tu . awak sendiri tahu yang kita akan bergaduh kalau berkaitan dengan PEREMPUAN tu . tapi kenapa awak buat jugak ? kenapa awak sanggup sakitkan hati saya ? awak tak pernah kesah dengan perasaan saya ke ? kenapa awak berhubung jugak dengan PEREMPUAN tu ? awak pun tahu yang saya tak suka kalau awak berhubung dengan dia . tapi kenapa awak buat jugak ? kenapa awak nak buat kita gadohh ? KENAPA ?!

bie , syg sayang gilak ngn bie . sayang gilak gilak bie . syg x tauk mok pdh pney gk yg syg nang terlalu sayang kat bie . nang terlalu sayang gilak . syg x mok kehilangan bie . syg sayang ngn hubungan kita . syg xmok terjadi papa ngn hubungan kita . kenak bie x jujur jak ngn syg ? kenak bie perlu bulak syg ? kenak bie plh hal yg plh syg sakit ati bie ? bie nang mok syg sakit hati ka ? bie dikpun tauk yg syg x suka ngn NYA . bie dikpun pdh yg bie x kan bcontact ngn NYA gk . p phl bie plh juak hal yg bkaitan ngn NYA ? kenak bie ?! syg rasa kenak bodo jak dpolah ptok bie . bie dikpun tauk yg kita akan kae mun da kaitan ngn nya . dh ya phl bie plh juak hal yg plh kta kae ? bie , syg dah terlalu sayang gilak ngn bie . syg sayang gilak ngn hubungan kita . please bie . tolong jaga hubungan kita . ya jak dimintak syg bie . )':

No comments: