Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
hello dunia . :) haha . gilerr dah aku ni kann . okay , hari ni bersamaan dengan 22/1/2011 , kami bersekolah . hari Sabtu pun sekolah gakk . payahh kan ? memangg . :( hari ni kitaorg sekolah sebab ganti untuk Tahun Baru Cina . nanti kitaorg start cuti 28/1/2011 . hishh . susah susah jerr nak ganti sekolah . bagi cuti terus kan senang . haha . ape la kau nii .

urmm . tadi aku tgok AJL . alaa . ug ulangan tuu . first , aku tgok Ana Raffali . pas tu Faizal Tahir dgan lagu Selamat Malam Sayang . time aku dgar lagu tuu , air ata aku nak jatuhh tauu . tak tau la apesall . mungkin sebab aku rindu sgat sgat kat BF aku kott . sebab tu la air mata aku jatuhh . waa . sampai mcam tuu sekali aku rindu kat dia . :'( SUMPAH , memang aku rindu sgat sgat kat dia . Pa , Ma miss ngn Pa . :'(

No comments: