Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
hari ni aku nak cerita pasal hal kelmarin dan hari ni . semalam aku tak sempat nak update blogg ni . sebab aku CAPEK atau dalam bahasa Melayu nya . LETIH . hehe . mengada ngada nye kauu ! kahkahkah . aku letih sebab aku kawad petang semalam . fuhh . punye le lama tak kawad . start je kawad , kaki pun terus sakit . hahaha . buat alasan la kau pulak ! aku kawad untuk badan beruniform . aku masuk Kadet Polis . dari Form 1 sampai sekarang , aku memang join Kadet Polis . bestt tauu . hehe . now , aku berkawad untuk pertandingan untuk Hari Sukan sekolah kitaorg nanti . harap harap le dapat numb 1 lagii . dah lame Kadet Polis tak dapat merangkul numb 1 tuu . asyik PBSM jee . tak pe . at least , kitaorg berusaha kan ? hehe . kitaorg berlatih kat IPD . ape tu IPD ? ok . IPD adalah Ibu Pejabat Daerah . haa . tu la maksud nye kepada yg tak tahu . hehe . Koperal Mohd Noor ajar kitaorg kawad . fuhhh . memangg strict la koperal tuu . kalau salah , komfirm kena DENDA . tu la pasal tak nak buat salahh . okay. semasa kat sekolah . aku nak cerita sikit ni . haishh . sangat lucu . time tuu waktu BM . alaa . kalau waktu BM . memang boleh dikatakan aku . opss . bukan aku sorang jerrr . kawan aku yang lain . haa . baru betul .kawan aku dan aku memang bolehh dikatakan tak akan buat kerja . kitaorg just duduk , bercakap , and makan semasa cikgu mengajar . haa . JAHAT tak perangai aku ? memang jahatt . hehe . kelmarin kitaorg salin nota komsas jee . tapi kitaorg ni malas sikit . pinjam buku kat org jee . hehe . nak dijadikan cerita , masa tu kitaorg tengah makan . tup tup , terkejut dengar suara cikguu .
"Heii org belakang , siapa suruh kamu makan?"
haaa . terkejutt kitaorg bukan main lagii . walaupun cikgu tuu tak tujukan kat kitaorg . tapi kitaorg terasa . sebab KITAORG MAKAN DAN KITAORG JUGAK LA YANG DUDUK KAT BELAKANG tuu . haiss . terus kitaorg ketawa . haha . menyesal ? nak menyesal apee . lagi buat ada laa . ahhaa . tak pandai insaf kan kitaorg ? hehe . okay , hari ni aku and my group buat presentation Sejarah . alhamdullilah . kitaorg dapat jawap soalan soalan yg ditanya . tak sia sia aku menGALI selama nii . hehe . congrats to my group also . you all did a great job my frens . :)

sekian saja untuk hari ni . esokk aku story lagii k ? insya Allah jika aku panjang umur . perhh . macam la nak matii cakap macam tuu . hhe . okay , bye blogger . nite peeps . =___=

No comments: