Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
hai blogger . long time tidak update blogg ini . sangat sangat rindu . hehe . okay , hari ini seperti yg dah sedia maklum , kita dah start cuti ! yahoo . even untuk seminggu . jadi la . hehe . at least dapat bangun akhir kan ? hishh . tidur je yg kau ingat . :P hehe . semalam aku p sibu . ofis bapak aku ada function . family day gitu la . hehe . function tu kat RH Hotel . punya la bangga aku nak sebut hotel tuu . hehe . hotel tu hotel 4 STAR . tapi .. nauzubillah . malas aku nak cakap . biar aku je la yg tau . hehe . macam macam acara time function tuu berlangsung . salah satunya ANAK CEMERLANG . siapa yg dapat anugerah ni , diaorg dapat duit . tapi aku tak kena la . sebab diaorg nak PMR tu 7A . melepass la sudaa . :( hehe . pastu ade cabutan bertuah . bapak aku dapat la jugakk . dapat hamper gelas . wakakaka . pastu kitaorg balikk . dekat2 pukul 11.30 malam baru sampai rumah . mengantukk bukan main lagii . hehe . okay . that's all from me . :)

No comments: