Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

back to school .

Hello bloggers . what's up ? tanpa kita sedari , sekarang kita berada pada tahun 2012 . and I want to say Alhamdullilah sebab masih dipanjangkan umur untuk hidup . terima kasih Ya Allah . sekarang ni budak-budak tengah sebok prepare nak pegi ke sekolah esok . ada certain negeri diaorg stat sekolah hari ini . tapi untuk negeri Sarawak yang ku cintai ini , stat sekolah esok la , 4.1.2012 . dan tahun ni secara rasminya aku tak sekolah lagi . aku kan tengah tunggu result SPM . so , pray for me guys . hope for the bestt result . amin . Insya-Allah .


ehh . nak cerr la sikit pasal dulu-dulu bila time nak bukak sekolah . yang paling aku tak dapat lupa bila aku masa tu darjah 5 . kira dah besar sikit la kan . masa tu paling lucu sangat-sangat . sebab masa budak-budak tengah sebok pakai beg yang ada roda tu kan . so , aku pun mintak ayah aku belikan aku beg macam tu . and sampai sekarang aku masih ingat macam mana rupa beg tu . beg tu warna MERAH . lepas tu ada gambar cartoon barbie lagi . ke sana ke mari la aku bawak beg beroda tu . aku sorong ke sini , sorong ke sana . sampai tertanggal dia punya roda . mak aii . ganas betul aku kan . hehe . 


lepas tu nak cerr lagi . masa darjah 5 jugak , ada la budak satu kelas dgn aku ni . dia tu , emm .. macam mana nak cakap erk ? kira agak sikit tak betul la . sikit je la . tak banyak . dia ni suka dok sorang2 . then , kalau org kacau dia , dia akan mengamuk . sebab tu la org tak ramai kwn dgn dia . tapi dia PANDAI ok ? result PMR dia sama dgn aku ok . 5A 3B . ehh , back to the story . masa tu ckg takde . then , masa tu jugak adala sorang budak laki kelas ktaorg kacau dia . apalagi dia mengamuk . satu kelas huru hara gara-gara dia . fuhh . memang dahsyat la budak laki tu . and sekarang dia study kat sekolah teknik .


tapi yang paling sweet is last year . Form 5 . banyak sweet moment yang aku simpan sampai sekarang . masa kitaorg lepak-lepak dalam kelas . makan sambil cikgu mengajar . bercakap time cikgu mengajar . study sama-sama . ouhh , i really miss the time . ehh , meh sini tunjuk sikit gambar-gambar kitaorang . 









No comments: