Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

HAPPY TEACHER'S DAY .

hello bloggers . hari ni 16 Mei 2011 . ehh . kan HARI GURU hari ni kan ? cehh , buat buat tak tau lagi hang . haha . saje je . so , aku nak ucapkan Selamat Hari Guru untuk cikgu-cikgu aku yang kat sekolah tu . pengorbanan , jasa dan sumbangan cikgu tak akan pernah saya lupakan . hehe . poyo tol ayat . hari ni , setiap kali cikgu masuk ke kelas , kitaorg mesti ucap . SELAMAT HARI GURU , CIKGU ! hehe . lucu betull la . ingat pulak masa kecik kecik dulu . masa kat sekolah rendah . sebok2 je buat party untuk cikgu . tiup belon la , beli kek la . sekarang ni . nak ucap Selamat Hari Guru pun susahh . tu la budak zaman sekarang . kehkehkeh . merapu la pulakk . :P hari ni kitaorg tak sambut Hari Guru . ditunda ke hari Sabtu ni . kira hari Sabtu ni sekolah ganti la . so , digantikan dengan sambutan Hari Guru . hari ni students lain ada exam . eg . budak science . diaorg hari ni exam bio kalau tak silap . tu la tak dapat nak celebrate . okay la . merapu banyak pun tak guna kan . lebih baik aku study . sorang budak lelaki Cina ni cakap dengan aku , " jangan study betul sangat oo . nanti gila nanti ." haha . kurang asam punya budakk . okay la . wish me a good luck okay ? =____=

No comments: