Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
dimulakan dengan assalamualaikum readers . and hai . hehe . happy nye kau . kehkehkeh . takde la . kan bagus happy . ketawa2 . kan awet muda tu . cehh . haha . okay , 2 hari ni kitaorg sebok sangat dengan exam . setakat ni dah 4 paper yang kitaorg dh jawab . first paper , Ekonomi Asas paper 2 . cikgu ganti Eko kitaorg tu risau sangat dgn kitaorg sebab masa dia ajar , kitaorg tak pernah serius pun . asyik cakap cakap jerr . yang dgar pun budak-budak baik je . aku budak jahat . masa cikgu tu ajar , aku cakap dengan Frauline and Ena . lepas tu kitaorg sempat makan lagi. huahuahua . jahatkan kitaorg ? gagal EA nanti camner ? lu pikir la sendiri . hahaha . tu la namanya ketulahan . paper 2 tu nak kata senang tak jugak , nak kata susah pun tak jugak . tengah2 la . haha . ade pulak mcm tu . hehe . lepas tu paper 1 . objektif kan . paham2 je la . kitaorg pakai machine gun . tak caye? sekati hang la . haha . kitaorg pakai machine gun tu utk soalan2 yang susah jerr . soalan yang senang buat ape nak pakai machine gun . membodohkan diri sendiri jerr . lepas exam EA , exam PSV pulakk . yang PSV ni aku memang langsung tak baca satu pun . terlampau pandai la katakan . huahuahua . sila muntah sekarang ! asyik2 aku baca EA , aku terlupa pulak nak baca PSV . haishhh . bangap betol . study EA smpey pukul 4 pagi . tapi PSV tak baca satu pun . hehe . memang cari nahas dengan cikgu la kau ni . so , few minutes sebelum paper PSV mula , aku cakap la kat Farah . " Nanti kau tolong aku k , " kehkehkeh . boleh pulakk aku cakap mcm tu . tu la dia cakap , dia perlukan buku utk revise . so , aku bagi la buku aku kat dia utk dia baca . so , dalam exam tu , dia pun tolong aku . nak tahu cara kitaorg meniru ? haha . ade la tuu . mane bolehhh cakap . nanti korang ikut pulakk . hehe . lepas habis jawab paper PSV , aku pun relax2 . masa yg tinggal pun masih banyak . so , aku gunakan kesempatan tu utk tulis nama BIE aku . aku guna la ruangan kosong kat belakang kertas PSV tu . aku tulis besar2 nama dia . aku tulis FAISAL FOREVER . hehe . penuh satu kertas tu aku conteng . Bennedict yang dok sebelah aku tu pun menggelengkan kepala dia slpas dia tgok ape yang aku tulis . kehkehkeh . Farah yang sebelah aku tu senyum2 je tgok keja gila aku . hahaha . boring tahap gaban weii . sbb tu la aku buat keje bodo tu . hehe . takpe . sbg kenangan . haha . palak hotakk hang ! hari ni pulak kitaorg exam BM 1 and BI 1 . dpat je paper , kepala aku trus blank . tak tahu nak buat ape even isi dah dibagi . so , sikit2 aku try la buat . last2 siap jugak la esei aku . bhgn B paper BM tu pulak , aku memang dh tak tgok soalan 1-4 . kat kepala aku memang dh set yang soalan no 5 mesti dia minta cerpen or cerita . so , dgn kepakaran aku , aku pun buat cerita yang aku imagine . huahuahua . aku ni suka berimaginasi . tu la sampai terbawak2 ke exam . paer BI tu pulakk , aku buat je la essay berdasarkan isi yg dibagi . yang penting aku dh elaborate-kan isi-isi tersebut . section B tu pulak aku pilih soalan no 2 . pasal quality mother yang aku nak . kehkehkeh . idea bnyak tapi tak pandai nak elaborate . so , conclusion nya , aku kena score paper 1 la nanti supaya marks aku tu tak down . insya-Allah . doakan je la aku k . Isnin ni exam Sej . haishh . takpe . demi SPM aku akan study History . pengetua targer aku dpat 65 . fuhh . dari 55 ke 65 . dapat ke ? USAHA . kehkehkeh . ehh . lupe nak cakap . tadi kawan aku , Lovinna bagi gelang kat kitaorg . aku choose warna purple . sama dengan Aniza and Frauline . Ani , Farah dgn Hana choose warna pink . Lija dgn Ena warna merah . lepas tu Mimi warna hijau . thankyou ya Lovinna . (:

No comments: