Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

APRIL FOOL .

hello readers .
lame dh tak update blog ni .
ye ke lama .
hehe . forget about it .
hari ni dh 1 April .
haha . korang mesti dh tau kan apa yg akan terjadi kalau dh 1 April ni ?
APRIL FOOL !
kita kenakan org ramai ramai ! HAHA .
kat sekolah tadi tak bnyak yg aku kenakan .
takut diaorg tak sporting .
maklum la dalam kelas tu majoriti ny budak Cina .
tapi yg aku tahu kebanyakan budak dalam kelas aku sporting .
pagi tadi aku tak kenakn sapa sapa .
sampai la si Farah tu kerjakan seorang budak lelaki Cina dalam kelas kitaorg .

Farah : Shaun Ann !
Budak Cina : Apa ?
Farah : Zip kamu terbukak !

dengan serta merta budak lelaki tu tgok zip seluar dia .
kitaorg pun gelak la sampai rasa nak terburai usus usus kat dalam perut ni . HAHA
first tu Farah kenakan si Adri .
buat benda yg sama jugakk .
automatik budak tu tgok zip seluar die .
haishhh . gilerr la .
lepas tu kitaorg kenakan pulak si Frauline .
lastly kitaorg kenakan si Fabian and Bennedict masa balik tadi .
sayang Ckg. Wong , cikgu PSK kitaorg tak datang hari ni .
kalau die datang , komfem aku akn kenakn die cukup cukup .
siapa suruh die slalu kenakn aku .
HAHA . jahatnya .

rehat tadi aku meet ngn bie aku .
mula2 tu aku pegi jumpa Ckg Sharifah dan nak jumpa ustazah .
nak minta list ayat ayat tilawah untuk aku tanding nanti .
tapi dua dua ckg tu takda .
so , aku trus landing jumpa dgn bie aku kat depan bilik PK HEM .
kitaorg jalan jalan la satu sekolah tu .
bila die dh jumpa aku tu , trus die cakap aku ni HITAM !
nak nangis aku tau !
sampai hati die cakap mcm tu ! :'(
dh tahu aku kawad je keja , memang mcm ni la hasil nye.
jahatnye die . huhu .

okay la . out . =___=

No comments: