Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

I'VE CHANGED EVERYTHING !

hello blogger . ape khabar ? sihat ke ? harap harap korang sihat la keyhh ? sekarang nie aku dlam menghadapi exam . biasala kan . dh nak dekat cuti2 malaysia nie . sebok la pulak dgn exam . so , aku takde masa sangat nak menhupdate blogg kesayangan aku nie . tapi . hope korang tak jemu la tgok blogg aku yg tak seberapa niehh . okay , dgn bangganya aku telah menukar semua kat blogg aku ni . background tu aku korek la kat mane2 . yg header tu pulak . dgn baik hatinya sahabat tersayang aku sudi menghulurkan bantuan . wasehh . mcm bersamamu la pulakk . haha . Suriani telah menghulurkan bantuannya utk menolong aku membuat header tuu .

haa . header ni die la yg buat . cantek x ? mesti la cantik kan . weii budakk . aku ikhlas puji ni tau . hehe . lain kali tolong buat header utk aku blh x ? hehe . bg betis hendak paha pulak la kau nii . hishh .
yang ni adalah background aku . yg aku pelik , apesal aku ni tak leh jauh dr "LOVE" erkk ? asal nak cari background je , trus tekan "LOVE BACKGROUND" .. pelikk btoll la aku nie . hehe . lagu tu pulak. aku dh tukar gakk . dulu lagu Akim kan . sekarang nie dah tukar . hehe . :P ehh . okla . ni je yg aku sempat nak tulis . terus2kan la memfollow aku k ? nak study nie . okay . bye . assalamualaikum . wish me gud luck ! =___=

No comments: