Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

HAPPY ANNIVERSARY SYG ,

Happy Anniversary to Dayang Siti Nurwaheediah and Mohd Faisal . :) hari nie genap la 3 tahun and 7 bulan kami couple . Alhamdullilah . setiap hari aku akan count sampai la kami genap 4 tahun . mlm tadi aku sempat wish kat die even time tu kitaorg gado . tapi die tak wish ape2 pun kat aku . aku tak kisah . mayb die lupe kott . aku sedapkan la hati aku . :'( mlm tadi kitaorg gado . semuanya pasal aku ungkit pasal tahun lepas . aku bknnya sengaja nak mengungkit pasal tu . sumpah . aku tak sengaja nak ungkit pasal yg dah lepas . tapi , lepas aku tgok sumthing kat fb die , darah aku trus naik ke tahap yg paling tinggi ! sumthing yg buat aku sangat2 la sakit hati . then , aku trus suruh kwn aku reload utk aku sebab aku nak tnya kpastian dari die . semua nie sebab si ANU tu la . Ya Allah .. aku jadi mcm nie sebab yg si ANU tu post kat fb die la . mmg aku CEMBURU ! tapi aku rasa aku tak salah nak cemburu pasal tu . sebab aku rasa perbuatan die tu dh terlalu over sangat . patut ke die buat mcm tu . tak ke die jaga perasaan org . die buat mcm tu saje je nak sakitkan hati aku . dan sampai saat nie , aku still gado dengan bf aku . WTF ! semalam lepas aku baca je kata2 tu , air mata aku trus jatuh . msalah mata nie pulak . jgn la jatuh mase aku tgh sakit hati . hishh . pagi tadi mase trun sekolah aku smpat lagi menangis . perasaan aku saat dan ketika nie masih lagi sakit . then aku crta kat kwan aku Aniza tadi . lega sangat2 lpas crta dgn die . and she advise me not to give up . thanx dear . tapi skrang aku tak tahu nak buat apa . nak pcaya cakap die . oe just let it go . kalau aku biarkan hal ni mcm tu je , nanti aku jugak yg makin sakit hati . so , aku decide aku akn settlekan hal nie . no matter what happens ! Ya Allah , sekarang nie aku merasa kalau die suka dekat si ANU tu . hati aku kuat mengatakan mcm tu . Ya Allah , kalau die suka si ANU tu , kuatkan la hati aku Ya Allah . kuatkan la hati aku supaya aku merelakan untuk melepaskannya . dan jikalau kami mmg dijodohkan untuk bsama , aku mohon petunjuk dari-Mu sekiranya ada apa2 tjadi antara kami bdua spaya tdk blaku salah faham sprti nie lagi .

to my syg . HAPPY ANNIVERSARY .

No comments: