Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

TAGGED FROM SURIANI BT SULAIMAN .

good night all blogger . sihat tak hari nie ? harap harap korang sehat la wekk . :) entry kali nie nak story pasal "TAGGED" from SURIANI BINTI SULAIMAN . .  okay guys . ets see the question . CHECK IT OUT ! :)


1 . adakah anda rasa anda hot ?
hot ? i don't think so . tak hot pun takpe . hidup gak aku even aku tak hot . betul tak ? hehe . :P
2 . upload wallpaper pc/laptop anda guna sekarang ..

3 . cerita pasal gambar ..
aku suka tgok gambar nie . tgok langit die . so beautiful . :)
4 . bila kali terakhir anda makan ayam?
rase2nya minggu lepas la . sebab kitaorg kat rumah jarang masak . :P
5. lagu yang terakhir anda dengar ..
lagu yang didendangkan oleh SURIANI di sekolah pagi tadi . :)
6 . apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
usha usha blog org . hehe . tak malu aku kan . texting with my syang . buat homework ( show rajin lerr ) :P
7 .  selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa ?
korang nak panggil aku ape ? hehe . aku tak kesah . tapi kalau kat sekolah , kawan aku selalu panggil aku Siti . kalau budak Cina , diaorg panggil aku Dyg Siti . kalau kat rumah , family aku panggil aku Waheediah . kalau SAYANG aku , die panggil aku MAMA . :)


8 . tag lagi 8 orang :
 2. siti sumaiyah .
3 . dyg siti nurfatihah .
4 . erica .
5 . whiley mieyna .
6. anyss .
7 . nor aliza .
8 . abby .
9 . siapakah orang no 1 anda ?
sahabat sejati selama lamanya . :)
10 . katakan sesuatu tentang orang.. no 5
sis whiely . kenal dengan die mase sekolah last year . selang satu kelas jer . :) seorang yg sweet . baik , peramah .
11 . orang no 3 ada hubungan dengan siapa ?
adik aku tuu ! haha . entah la . aku pun tak tau . :P
12 . bagaimana pula dengan orang no 4 ?
same umur dengan aku . satu sekolah dengan aku . tapi tak same kelas sebab die pandai lagi dari aku . :)
13 . pesanan buat orang no 6 ..
14 . kata kata cinta untuk orang no 2 ..
SPM is just around the corner . so , get ready . and get a good result . do the best for SPM ! chaiyoookkk ! :)
15 . adakah orang no 7 & 8 mempunyai persamaan
ade . same same PEREMPUAN ! hehe . :)
16 . berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tagged di no 1
* seorang yg periang .
* selalu tolong aku kalau aku ada prob .
* cinta mati dengan NAZRIN LUQMAN .
* kami berkawan dari tadika .
* tak boleh berpisah dari aku . cehh .
* selalu buat kacak dalam kelas .
( terlebih pulak aku . hehe . :P )
17 . persamaan antara kambing dan lembu
ada telinga . ko rase pulak ?
18 . perasaan anda ketika jawab tag ini ???
seperti menjawab soalan SPM !
19 . adakah anda tahu RIZMAN itu sengal?
siape budak tuu . :P
20 . gay or less ?
no comment . haha . :D
okay . sekian tu la soalan yang diutarakan . kepada yang diTAG tu . ambik la keyh ? hehe . gud nite . =___=

No comments: