Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
SELAMAT MALAM SEMUA ! wahh . semangat nye kau . hehe . :P hari nie kitaorg terpaksa sekolah . ganti Chinese New Year hari tu . tapi kitaorg balik awal . selalunya kitaorg balik pukul 1.25 p.m . tapi hari nie kitaorg balik pukul 12.45 . tapi sebenarnya belajar sekejap je . sampai 11.25 . lepas tu kitaorg gotong - royong untuk hias kelas . best sangat sangat mase hias kelas tu . punye la kecoh budak Cina dalam kelas aku tu nak hias kelas . tapi tu tanda tanda die nak berkerjasama and tolong mencantikkan kelas . hari nie baru aku puas dengan kelas kitaorg . COLOURFUL ! hehe . ceria sangat sangat . cikgu pun cakap , "CANTIK" . hehe . dulu cikgu Sejarah kitaorg cakap yang kelas kitaorg macam BILIK MAYAT ! tapi sekarang TAK MACAM BILIK MAYAT lagi okey ? aku dapat tugas untuk memenuhi ruang BAHASA MALAYSIA and ENGLISH . so , sekarang aku tengah pikir - pikir nak letak ape . any suggestion ?? hehe . kalau nak suggest boleh . dialukan . :) nanti kalau ade mase , aku akan show kat korang gambar kelas aku okey ? hehe . next week dah nak start SPORTS DAY . cepat nyee . petang Rabu tu nanti kitaorg raptai . so pagi tu balik awal la . pukul 12.05 p.m . ouhh . forgot . principal dah letak syarat syarat mase hari sukan tu nanti . salah satu syarat nye adalah NO HANDPHONE ! OMG ! sebelum nie tak pernah pun buat syarat macam tu . lepas tu students tak boleh balik selagi tak pukul 12 tengah hari . ouhhh no ! sanagt sangat menyusahkan . tapi tak kesah la . OPPA aku kan ade . same rumah sukan lagi tu . hehe . :) pagi tadi Syamimi story story dengan aku and Frauline . die cakap die dah BERCINTAN . eh salah . BERCINTA . hehe . BERCINTA dengan LAI. hehe . alhamdullilah . akhirnya bersatu jugak korang . sebelum nie kau cakap tak nak . sekarang nie korang bercinta pulak . hehe . hari nie aku tak texting dengan OPPA aku . sedehh nye . sehari tak text dengan die , rase sunyi sangat sangat . :'( nie tengah tunggu abg aku nak reload . nanti dapat la text dengan die . :) okay la . nie je yang aku rase nak story untuk entry kali nie . bye . =___=

No comments: