Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
selamat malam blogg . :) kalau aku nak tulis , mesti aku cakap "gud nyte" kan ? haa . nak tau pesall ? aku on9 time malam jerr . kalau pagi jarang tgok muka aku ni on9 . pagi bgun je dah pkul 9 . aku ni tak macam adik aku yg sorangg tuhh . pukul 8 dah bgun . aku ni pemalas sikit . wakakaka .mandi . breakfast . dah pkul 10 . buat homework lagi . haa . tu la pasal aku tak on9 time pagi . bila semuanya dah selesai . baru lahh aku on9 . hehhe . okay , sekarang ni , aku tgh texting dgn Papa aku . whatt ? Papa ?? satu rumah pun texting gakk ke ?? opsss . korang jgn le pikir macam2 dulu . Papa yg aku maksudkan bukan la bapa aku . Papa tu adalah gelaran untul buah hati aku . haha . ape la korang ni pikir macam macam .. tak baik tak baik . :) Pa , sori keyh mun ma TERlambat reply mcj Pa . hehe . gk update blogg .

hari tok . x ada apa nak aku cerita . sehari hari ni , aku juz merebahkan kepala sambil baca novel . novel ape ? Kabus Di Perbukitan . haa . tu novel bagi budak Form 5 . alhamdullilah . aku dah habis baca novel tuu . nak kata aku paham seluruh jalan penceritaan novel tuu , tak la sangat . aku paham sikit sikit jerr . dari bab 1 sampai la ke bab 15 , jalan ceritanya adalah 25 tahun yg lepas . bab 16 sampai bab 33 , jalan ceritanya adalah 25 tahun kemudian . cerita tuu ada 2 part . part 1 , 25 tahun yang lepas . part 2 , 25 tahun kemudian . watak ? fuhh . mmg banyak watak dalam novel tuu . kalau nak senaraikan , sampai esok pagi pun tak habis . haha . acah jerr . kalau nak tau cerita sebenarnya , kena la baca sendiri. hehe .

hurmmm . esok dah masuk minggu yg ke -3 kita skul kan ? tak terasa kan . hope minggu ni tak ada ape ape yg terjadi . nak semuanya baik bai jerr . :) beerti tak lama lagi la nak SPM . waaaaaa . sebut pasal SPM . aku memang ngeri. hishhh . risau aku fikir pasall spm tuu . Ya Allah , luluskan la semua subjek yg aku ambil . Amin . doa sama sama keyhh ? hehe .pahala tu tauu . hehe .

ok la . aku nak choww dulu . kepada follower tg follow blog aku . thankyou banyak banyak keyh ? nanti komfirm aku follow balik . :D bye . =____=

No comments: