Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

kisah di Aidil Adha .. ♥

cerita di Aidil Adha .. nothing happened mun Raya Haji .. lgpun kan aku dh pdh,xda rasa nak Raya Haji jak .. hari Rabu ya , kak tolong mak rah masjid, pulang .. then rest sambil mcj ngn EX .. then, xda mcj gk .. lgpun ku ngantok .. lelah nolong mak .. kak bgn tdo, mak ajak aku g penggilan umah Cik Leha bab berik org makan .. besa la .. org g Haji nang salu bgk org makan .. walaupun ku asa malas n still ngantok, aku g la juak ekot mak .. dh smpey umah ya , xda plh papa .. melungak org kaka jak .. dga jak la .. p masuk telinga kiri, kua telinga kanan bak kata org .. nang mls nak dga nak dikaka org tua .. kadang2 jak dga .. ya pun hal2 yg aku interest jak .. pikiran aku melayang ke tempat lain .. pikiran aku memikirkan seseorng .. palak aku nang xpat STOP untuk pikirkan ny .. dalam aku pikir2 kannya , tang ada jak aku temu ngn nya .. oleh jak aku nak lupakkan nya .. tut la aku teragak2 nak ekot mak g penggilan umah Cik Leha ri ya .. duhal aku btemu ngn nya .. pahal la setiap kali aku START nak lupakkan nya , nya mesti muncul depan aku .. adoohh .. Ya Allah, kuatkan lah hamba mu ini .. aku mesti kuat .. YES! aku mesti kuat walaupun hati tetap sayang .. aku mesti kuat untuk melupakkan nya walaupun perasaan sayang gk ada .. bak kata org, CINTA MEMERLUKAN PENGORBANAN .. mayb tok la PENGORBANAN yang aku harus tempuh .. aku harus redha .. mlm tadik, nya mcj ngn aku .. tp tyme ya aku dah tdo .. so, aku xpat eply mcj ny tyme ya juak .. aku eply mcj nya pagi tek .. aku pikir nya akn mcj tyme ya juak .. then, aku mcj gk ngn nya ptg tek .. xda juak ny eply .. tambah gk ptg tek hujan .. kbiasaannya, mun hujan, ny akn tdo smpey x sedar dunia bak kata ny pun .. ya aku tauk ilak pe'el ny pya .. tp smpei nektok ny still xda eply mcj aku .. biar la .. ya jak yg aku pat padah kei pujuk hati aku .. mayb ny gk busy or nang xmok eply mcj aku gk .. so, kei sedap hati, aku akn pdh , " BIAR LAH " .. selamak tok aku nang sedar yang aku memang x sesuai untuk dirinya yang terlalu PERFECT .. aku xpat bgk kebahagiaan ngn nya .. aku juz akn polah ny seksa jak .. ya la antara reason yang akn selalu kua dr palak aku mun ny kaka pasal turn back or ny ajak aku turn back .. now, dada aku kembali sakit .. ya la antara perkara yg aku cuba nak elakkan .. aku x tahan setiap kali dada aku sakit sebab mun dada aku sakit, aku akan susah nak bernafas .. ya la hal yang aku xmok terjadi .. mun boleh aku mok elakkan dirik aku dr sebarang masalah bab ya akn mengundang penyakit kat aku .. aku xmok ya terjadi .. tp, xpat dielak gk .. nang dh terjadi nektok .. terimak jak la .. NOW, aku still tunggu mcj dari nya .. setiap kali ny xda eply mcj aku, selalu aku akn pikir yang ny xmok mcj ngn aku .. aku selalu pdh , " Sedar lah dirik ko ya Ti .. coba ko banding dirik ko dengan nya .. jauh beza tauk x ?? udah2 gk ko berangan nak sama ngn ny balit .. " .. ya la word yang selalu kua oleh dirik aku sendirik .. tp, betol juak la .. aku mesti sedar cpa dirik aku nak dibandingkan dengan nya .. nya lebih layak untuk perempuan yg sama taraf ngn nya juak .. so, conclusion nya adalah .. AKU MESTI SEDAR SIAPA DIRIK AKU .. so, ya jak la cita aku tek .. org gago Raya Haji, aku gago beremosi .. so, tha't all .. bye ..



p/s : aku tulis tok bukan sebab aku mok mintak simpati kat siapa2 yang membaca blog aku tok .. aku just meluahkan pa yang aku asa aku patut luahkan supaya hati aku x asa terseksa .. just kat blog tok jak tempat aku meluahkan perasaan .. sebab xda sorang pun yg paham perasaan aku saat tok .. so, ktkorg x payah la poret2 nak pdh tuk tuk ngn aku punya EX .. n jangan cuba jd poret .. ni tauk, dalam2 takorg poret ya, tercakap hal yg sepatutnya aku xda tulis, takorg tambah .. maklum lah manusia nektok .. sukar diramal .. so, don't busybody! mind your own bussiness ! TQ .

No comments: