Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

arghhh ! ♥

haha .. mad bab lamak dh x update blog .. buzy x terkata .. dari hari Jemat dah x update blog .. ohh blog , banyak cerita yang aku ingin kongsikan kepadamu ! haha .. papa jak la .. ;p

stat story dari hari Jemat k ? hehe .. pagi Jemat ya aku dikejutkan oleh suara akak aku yang merdu ! haha .. dh la aku gk syokk mok tido .. nya dh bukak sora nya .. dh la kol 7 lebihh .. " oii, result aku kua ari tok!" .. syoobihh .. kamboh umah tam nya .. awal2 pagi dh soh bpk aku bukak web poli .. kali tangga tengah hari bok pat tangga .. haha .. sian! sapa sohh kaco org tido .. kak ya akak, mak , yan and abg g pasar .. mok beli barang kei org meeting lak .. then, akak on9 gk bab mok check nya pun result gk .. dh dapat .. n she got 3.14 .. "yess!" pdh yan .. congratz! teruskan usaha anda .. tok last sem polah bena2 gk pdh mak .. mun aku la abis SPM, then masok U , pat x aku pat pointer cam ya ou?? BERUSAHA ! haha ..

then hari Sabtu .. nothing happened hari Sabtu .. juz kemas umah .. then tolong mak kupak bawang , blend bawang .. kei my auntie bermasak kei org meeting .. tired? x boh padah .. hari Ahad tired agik .. tgh hari ya tolong mak n my auntie masak .. kak org meeting, aku n my sis berbasohh .. kak abis berbasoh, tangan aku pandey berangat .. hishh .. menyusahkan .. macam2 dipolah aku soh tangan aku tok x berangat gk .. ngkah ais dh brapa ketul .. x juak bait2.. last2, aku try ngkah garam kat tangan aku .. aku follow jak pa petua yang aku pnah baca .. last2, da juak kurang rasa pedihh ya .. mbak tido, alu bait keesokan hari nya .. alhamdullilah .. x ku merana ilak .. haha .. ;p

now. ri tok xda polah papa pagi .. ngando smpey kol 9 .. breakfast . eat . bath .watching tv . lunch . on9 . sleep . minum . watching tv . bath . eat . and now on9 .. haha .. hari2 yang aku lalui memang cam ya .. mun da keja pun, tolong mak kemas umah .. maklum la aku kan mok timak akak ipar .. hehe ..

ok la .. till ctok jak aku ngerepak .. lak2 aku mbak takorg ngerepak gk ar ? hehe .. bye .. :)

No comments: