Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

Activities 25/11/2010 .. ♥

hari tok bangun akhir sikit .. dalam kol 9 cam ya .. selalunya bangun dalam kol 8.30 .. disebabkan hari tok tek hujan, aktiviti untuk tidur dipanjangkan sedikit .. haha .. bangun dari tido, terus breakfast .. minum air milo, roti , nasi goreng ,, nasi goreng khas dibuat oleh my dad, Awang Johari .. my dad memang rajin polah nasi goreng awal² pagi kei anak²nya breakfast .. luv my dad so muchh ! after breakfast, tengok tv kejap .. mak dengan aku tengok tv .. then, mak soh mandik bab mok ajak kmkorg jalan² kat pasar .. aku yg first mandik, then teah pasya akak .. lepas bersiap suma , terus g pasar .. sharifah hanisah or digelar husna , anak yg dijaga mak pun diembak .. sepanjang kmkorg berjalan, nya nang x berolah .. first destination, hantar baju kat pasar lok .. mok polah baju kei abg nikah lak .. after ya, g Chan Furniture bab abg suroh .. nya n his future wife mok beli satu complete set katil untuk nya nikah lak .. lepas g Chan Furniture , g Public Furniture gk .. x jauh jak .. sebelah menyebelah jak bangunan ya .. haha .. dah tengok barang² rah cya , call abg .. abg bgk decision mok balit CK .. yeahh ! that's my bro ! nya akn pulang mun da hal .. after sabey² barang kat cya, g mam .. my order : mee jawa n milo O .. aku nang xpat jauh dengan Milo O .. it's my favourite ! dalam mam², husna tiba² tegor sorang biak laki yg sama umur dengan nya kali .. kamboh jak nya .. tetak jak org punya anak ya .. lepas kenyang , g Nam Leong .. beli barang²  ckit .. pasya balit .. husna pun alu tido kelelahan .. aku pun alu tido juak lam kol 1 lebih .. lelah juak kak baca majalah .. then, tengok cerita Alisa dengan my sis and lil sis .. after that, cabut uban my dad .. haha .. aku suka cabut uban my dad .. geram rasa tengok uban rah atas palak nya banyak .. dalam aku mencabut uban Yan or my dad, aku x sedar ada 2 igek mcj atang .. hp aku silent kan .. nang selamak tok aku LIKE silent kan hp aku .. sigek mcj dr Syuhada .. and sigek mcj gk dari SI DIA .. paham² la .. x mok mention salu ilak nama nya .. takut dipadah aku tok perasan lak .. tentang content mcj ya , later la aku story .. now, tinggal aku, teah , and akak gk kat rumah .. Yan g penggilan .. Mak and Abg g kedai perabot mok plih barang .. alamatnya berkemas gk la malam tok .. CAPEK !

ok la .. till here only ,, later² kita story gk ok ? bye .. assalamualaikum.. ;)

tok la Sharifah Hanisah ..

tok time nya gk kecik ..

tok nya dah besar .. 

No comments: