Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

SELAMAT HARI RAYA.. ♥

datuk ku dah kua lam tb.. ny madah Hari Raya jatuh pada hari Jumaat ( 10/10/2010) .. yahoo !! xsabar ehh.. mok jalan2.. especially mok makan ketupat.. ketupat?? sian tengok mummy I tadi.. lelah ny nganyam ketupat.. ya la ktkorg anak dara, blaja nganyam ketupat.. x molah lelah mak takorg. haha.. kmkorg adik bradik xmok makan nak lain selain KETUPAT MAK!! KETUPAT MAK sedaaappp.. yummy... hehe.. abg dalam pjalanan mok balit ctok.. abg, akn ku nanti mercun mu itu,, haha.. aku sakit ati ngn biak main mercun tok.. tyme tulis tok pun kejut2 aku tam bunyi mercun ya.. boh takorg pya.. mati ku lak.. xsempat raya ku lak.. haha.. sehari hari tok tek aku molah kek cheese,, nyaman ka x,, WALLAHUALAM.. hehe.. kmkorg sefamily kamboh ngn my lil sys.. ny kua dr jamban alu mdh xpat posa.. ALLAHUMMALAKASUMTUWABIKAAMANTUWAALARIZKIKAAFTARTUBIRRAHMATIKAYAARHAMARRAHIMIN.. alu bukak posa anak ny.. nang btuah.. btambah la ganti posa ko teah oii.. haha. :))

sedih aku raya tok tanpa si dia di sisi.. dh 3 tahun kmk2 raya sama2.. tp taun tok kmk2 xsambut sama2 gk.. sad.. sad.. ptg tek aku mcj ngn nya.. sambil ya aku wish Hari Raya ngn kwn2 ku nak lain..  aku pdh SELAMAT HARI RAYA ngn nya..lamak aku tunggu nya eply msg aku.. smpey sungkey aku tunggu mcj dari nya.. sedih aku.. nya xda pun eply mcj aku.. putus harapan aku nak tunggu mcj dr ny.. pas aku mandik,, aku check tepon aku.. yahooo!! nya eply mcj aku.. gembira hati just aku sorang jak tauk.. happy!! tp kak happy, sedih balit.. ny xda gk eply mcj aku.. sedih eh.. ni ndak ku sedih, slamak tok aku jarang mcj ngn org lain.. JUST ngn ny sorang jak mcj,, sama ada tyme aku happy, sad.. JUST ny sorang jak ngn aku mcj.. nektok xda gk org ngn aku mcj.. sygg, b miss ngn syg.. miss you damn much!! :((

luahan hati aku yang mok aku sampaikan kat nya..
" pjal, kmk miss ngn ktk.. miss ilak2 ngn ktk.. kmk sedih kta xpat raya sama2 gk taun tok.. kta xpat sambut raya sama2 gk cam dolok.. mun kta gk bsama kan best.. tp ya la.. mun kta bsama gk, mcm2 yg tjadi yg akan plh kta putus ptok gk.. kmk mintak maap mun kmk da molah salah ngn ktk.. mun kmk da molah ktk sakit ati.. mun kmk molah ktk kecik ati.. kmk mintak maap ilak ngn ktk.. kmk tauk kmk XLAYAK jadi grk ktk.. kmk xmenepati ciri2 ompuan idaman ktk.. so, kmk doakan and kmk harap ktk pat ompuan yang menepati ciri2 ompuan idaman ktk ya.. kmk doakan ktk bhagia and kekal ngn nya smpey bila2.. kmk mintak maap mun ada mcg kmk ngn ktk molah ktk manas, geram, sakit ati.. kmk mintak maap.. kmk pun xmok pkara ya blaku.. kmk just mok mdh yg kmk sayang ngn ktk sampey bila2.. sampey kmk mati.. You are my TRUE LOVE sygg.. kmk xakan lupakkn ktk smpey bila2.. kmk akan ingat ktk smpey bila2.. "

skali gk aku mok ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..





THE END..

No comments: