Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

i ♥ crying ..

                                



     ya! i really really love crying..
you always make me cry..
malam tadik aku menangis sepuas2 hati aku..
aku keluarkan semua air mata aku sampey ny kering..
xda siapa pun tauk aku menangis..
biarla..
aku lebih suka dakya...
aku lebih suka xda org tauk masalah aku.. aku suka nanggung semua masalah sorang..
aku xperlukan sapa2 untuk ku selesaikan masalah aku..
tido malam tek dengan air mata..
sedih.. very very sad..
bangun pagi ngn mata yang kembang.. lucky my mom don't ask anything..
he make me angry!!  always make me angry!!!

aku sedih ngn hubungan aku ngn nya,,
hampir setiap hari aku kae ngn ny jak..
hampir setiap hari kmk2 cam ya..
apa puncanya pun aku xtauk..
sedih ku ptok..
aku xsuka nak kae ngn nya..mun boleh aku xmok kmk2 kae..
mun bmcj pun pat diitong kei jarik..
AKU XMOK CAM YA!!
i love him damn much..
saat tok pun aku gk nangis..
sedih yang teramat sangat melanda dirik aku ri tok..
xda mood .. :(
maybe aku bukan gerek pilihan nya..
yahh!! it's true..
aku bukan ompuan pilihan nya..
aku bukan gerek pilihan nya..
aku bukan ompuan yang sesuai untuk nya..
nya lebih layak untuk ompuan lain..
aku nang xlayak and x sesuai ngn nya..
nya kan org kacak, famous..
comfirm la ny malu bgrk ngn ompuan cam aku tok..
dh la x kacak,, nang aku xsesuai untuk ny..
but, aku just mok nya tauk sigek hal..
and maybe nya x akan tauk smpey bila2..
aku sayang nya smpey bila2.. sampey aku mati..




THE END

No comments: