Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

nothing to do .

Hello bloggers . how's today ? hari saya macam biasa je . nothing special . ye la kan . saya kan tengah menanti result SPM . kira saya ni sekaki dengan PENGANGGUR la . kan kan ? so , kepada  yang sedang tunggu result SPM tu , korang tengah buat ape erk ? kawan-kawan aku kat sini ade yang dah kerja . ade jugak yang still melancong . ade jugak yang dah bukak stall burger sendiri . dan ade jugak yang tengah goyang kaki je . macam aku . HAHA . sekarang ni memang la dalam usaha mencari kerja . ehh . lupe pulak nak share story dengan korang pasal aku kerja shari je mase tu. HAHA . disebabkan terlalu asyik sangat nak bekerja kan , aku ajak la cousin aku cari kerja . first tempat yang kitaorg pergi , Nam Leong . leps isi borang interview tu , saya pergi ke tingkat atas . ada sorang amoii tu bawak saya pegi interview . macam2 la yang die tanye masa interview tu . then , last-last saya diterima kerja kat situ . 3 hari lepas tu , saya turun kerja dengan lemah nya . sebabnya masa tu saya demam . memang terok sangat demam saya . tapi saya turun jugak . yala kan . takut tauke tu fikir mcm2 pulak . saya turun dengan pakai baju warna putih dan seluar slack . lepas tu diaorg explain kat saya pasal kerja-kerja yang patut saya buat . saya cuma perlu kemaskan baju and lipat baju tok . masa tu saya in charge kat bahagian baju budak-budak . punye la boring kerja tu . saya just cuma berdiri and tengok orang je . la , PROMOTER katakan . first day kerja saya dah disuruh kerja full time . letih sangat-sangat . balik je pukul 9.30 malam tu , saya terus tido . badan saya panas gilerr masa tu . rasanya lebih 40 degree Celcius ! esok harinya saya shift tengah hari . pagi tu saya rasa was-was nak turun kerja . plus saya rasa saya tak minat dengan kerja tu . so , saya cakap kat ayah saya , " X mok kamek keja rah cya gik . " then , ayah saya jawab , " Mana kitak . " dan mulai hari itu la saya berhenti kerja dari situ . nak menyesal pun tak guna jugakkan ? =_____=


so , macam ni je la hidup saya sejak habis exam SPM . just stay kat rumah je . makan , tido, on9 , msg . tu je yang saya buat . kerja ohh kerja . muncullah dikau dihadapanku . =.=

No comments: