Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

kamek sedih .

Assalamualaikum . lame dah tak update blog ni . rindu sangat sangat nak update . tapi masa tak mengizinkan . busy sangat sangat . tak terkata . tapi , alhamdullilah . semua kerja kursus dah siap . dah hantar jugak . sekarang ni dapat la lega sikit . 

Sekarang ni saya nak cerita sikit . dua minggu ni saya stres sangat sangat . tension la pendek kata . dengan masalah kat sekolah . masalah dengan BOY saya lagi . Ya Allah . letih saya . penat sangat sangat saya nak tanggung semua masalah ni . saya tak kuat macam kawan kawan saya . diaorg dapat bertahan and kuat kalau ada masalah . tapi saya ? saya perlu berpura-pura happy and cheerful untuk menyenangkan hati diaorg . saya taknak diaorg tahu saya ada masalah . saya taknak diaorg terbeban dengan masalah saya . yang saya hanya ada sekarang just blog ni untuk saya luahkan perasaan saya .

to my bie :

" bie , syg asa bie dah berubah nektok . bie dah x macam dolok gikk . berubah gilak dah bie . pahal bie ptok ? syg ada polah salah ngn bie ka sampey bie polah syg ptok ? mesej x reply , call x jawab . tapi mun betemu bie layan syg . pa maksud semua ya bie ? dari minggu dolok dah bie ptok . pa yang bie busy gilak sampey mesej syg pun bie x eply ? pa nak dibusy bie sampey call syg x diangkat ? syg terseksa dipolah bie ptok . sakit bie dipolah bie ptok . bie x pikir syg ka bie ? syg dh banyak gilak masalah bie . sampey syg perlu bpura-pura ngn org yg syg happy, syg xda masalah . syg dh lelah ptok bie . syg mok bie yg dolok . mun syg da polah salah tolong la padah . jgn polah syg ptok . syg dah lelah bie . tolong la paham perasaan syg . syg perlukan bie ."

No comments: