Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
hello hello blogger .
ni baru dapat nak update blog .
busy sesangat la .
makcik and cousin saya dari Kuchg datang hari Rabu tu .
tu la tak sempat nak update .


hari nie saya temankan mak saya pergi klinik . 
kenapa ? 
sakit ? tak la .
ada penyakit laim .
hehe . malas la nak story .
tapi , alhamdullilah .
semua result nya bagus . 
takde yang POSITIVE .
semuanya NEGATIVE .
 balik je dari klinik , terus tido . letih sangat sangat .
dh la mase kat klinik tu , aduhhhh .
banyak ragam manusia yang saya jumpa .
mase tengah tunggu result darah pagi tadi .
ade la satu AMOI ni . 
AMOI ni duduk sebelah saya .
mase tu jugak , saya tak berapa sedap badan .
dengan batuk nya , dengan flu nya lagi .
memang simptom simptom demam dah menyerang saya .
memang dah tak stabil la saya mase tu . 
yang menyakitkan hati .
aduhhh . bau nya " SEDAP " sangat dihidu .
kalah baunya dengan perfume yang saya pakai . 
makin tambah la pening kepala saya . 
tu la mak saya ajak saya pergi dari tempat tu .
alhamdullilah . bebas dari bau " HARUM " dari AMOI tu .

No comments: