Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
boom boom boom ! haa . mcm tu la bunti mercun kat are rumah aku nie . kejut tauu . kalau aku ada penyakit heart attack , lame dah aku mati . :P haha . nie kan Chinese New Year . memang la diaorg celebrate mcm nie . kan ptg ni diaorg MAKAN BESAR . :) dalam sebok sebok org celebrate CNY , aku pun sebok sebok celebrate gakk . haha . :P ptg tadi aku , my lil , my sis and my mom buat popia . SEAWEED POPIA ! sedappp . yummy yummy . dulu dulu aku ade gajj soh mak aku tu buat popia tuu . tp alasan nya NO TIME ! so , skrang school break , kitaorg buat . 1st time buat tauu . alhamdullilah . jadi gakk . so ,selama aku buat popia tuu , aku tak de texting ngn syg aku . die paham kott . :P hehe .

pagi tadi aku jadi babysitter . :) babysitter kpd dua org budak nie :

husna a.k.a Sharifah Hanisah .

and


aman a.k.a Kamaruzaman .

pagi tadi mak aku , akak and adik aku p pasar . so , tinggal la aku sorang2 kat rumah menjaga dua org budak nakal nie . sebenarnya tak susah jaga budak nakal dua org ni . layan je ape yg diaorg buat . tp sesetengah hal tu mmg la aku tpaksa menaikkan suara aku ke langit . dua budak nakal ni selalu je men"daki" kerusi . tu la buat suara aku tinggi . nanti jatuh mcm mane . haa . tp tak lame jaga diaorg ni . pukul 11 , aku letak dalam buaian , terus dua2 tido . letih sebab main kott .

esok dah Chinese New Year . tak tau lagi nak p umah kwan mak aku yg Cina tuu . kalau p , mesti dapat angpau . haha . angpau je yg diingat . hhee

okay . choww . melayan org main mercun . haha . bye . =___=

No comments: