Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
bangun pagi , tgok mata kembang . ohh myy ! mcm mane nak p solah ni .. lantak je la . aku pun turun sekolah dgan mata yg kembang pagi tadi . semalaman menangis psal si dia . " Pa, ma nangis mlm tek . gara2 hal yg kita kaka . :'( " malu rase nya trun sekolah dgan mata yg kembang beb ! rase jangal . rase mcm mata aku ni sepet sebelah . hakikatnya mmg sepet pun sebab nangis . to Frauline , sori pok x pat cta ngn ko . xda mood nak cta ngn ko . dr mlm ko briya2 nak soh aku cta . p aku xpat . gk tgh nangis . to Ani , aku dh cta ngn ko phl aku nangis . so , aku harap ko pham situasi aku k . utk kwan2 aku , sori ari tok aku eksen tetak . eksen hepi . sebenarnya aku gk sedih . tp ku xmok tunjuk dpan takorg . ya la aku plh2 hepi . sori guys . :(

No comments: