Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
hari ni 11 Januari 2011 . kat kelas tadi , si Suriani pun berlagu lagu 11 Januari tuu . haha . "alu cunn ani " , aku cakap mcm tuu . hehe . sekrang ni , aku malas nak update blogg ni . bukannya ape . tak de pape nak story . pastu tak de masa nak update . tu la menambah perasaan MALAS aku nak menghupdate diarii aku ni . ouhh . keciannya diari aku . huahuahua . hari ni tak de pape yg special . sebab hari aku akn special bila ada dia di sisi . ouhh . ayg , i miss u damn much ! :( emm . hari tok pas pulang skul , alu makan . pas ya relax kjap . tengok upin & ipin with dua buah hati aku . aman and husna . haha . lucu tgok cdak 2 ya mun tangga cta cartoon . kak ya , kol 4 , as usual , aku memulakan membuat homework . x la banyak ni homework aku ya . meh aku listkan :

  1. Pendidikan Agama Islam
  2. Mathematics
  3. English
  4. Science
  5. Sejarah ( baca buku teks jak )
haa , ya jak la sebenarnya keja umah aku . yg x pat ku polah , aku salin soalan jak and tanyak ngn geng esokk . haha . ok la . outt lok . mok tgok cta Hani . jum kita sama sama tgok . bye . =_____=

No comments: