Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
hai blogg . mok dga cerita hari tok x ? ok . pagi tek perhimpunan . fuhh . lamak gilerr . ingatkan nak introduce pengetua baru jak . duhal da hal lain juakk . dah la pengetua ya lamak alu jak kaka . pa nak dikaka kei tetak jakk . ape la budak tokk . hishh . x hormat org tua . then , pas pengetua habis bgk speech , ingatkan dh habis trus . tup tup . ada gkk . Ckg Lau Ong Nguik gk kelaka . peraturan baru untuk sekolah SMK St . Anthony : pakai tali leher setiap hari dan mesti pakai dari rumah . except pelajar perempuan Islam la . mati la student Islam mun pakei necktie juak . haha .. balit kelas . as usual . check kuku . waoo . saya budak baik k ? saya x simpan kuku panjang panjang . tak suka tak suka . tibanya waktu sejarah , iaitu sebelum rehat . lucu nang selucu lucunya ckg ya . hari tok 3rd day of skul . kmkorg kelas 5A1 dah kenak denda tulis :

SAYA AKAN CARI JAWAPAN BAGI SOALAN CIKGU
sebanyak 10 igek dalam masa 2 minit . haha . bergaut la kmkorg tulis . nang upa miak kecik . then hantar . sebenanya ckg soh carik tarikh bila Hong Kong dikembalikan kepada China . and dalam kelas ya , sorang pun x tauk n x carik . even budak pandai sej pun x taukk . so , malam tok tek aku pun carik tarikh nya . x mok ku kenak denda gkk . habis ink pen bak kata Chung Wei . haha . then blaja cam besa . nya bgk latihan rah depan . kmkorg rah blakang blurr . xtauk pa nak dipadah nya . aku , ani , farah , amirul , benedict , blh dikatakan semua rah blakang la . x paham pa nak dipadahnya . btanyak gk ngn org depan . pun x paham . kak nya explain skali gk bok paham . haha . bodooo . mun ptok sepanjang tahun . hancuss sejarah aku . huhuhu . jangan didoa dangg . ahha . hari tok kmkorg ditukar tempat dudok . aku sblm tok dudok ngn ani alu tuka gkk . huaaa !! ku x mok . p pney la nak polah. cikgu da kuasa veto . sigek perubahan pas tukar tmpat dudok . klas diamm . haha . i like . hehe . i pun diam . cehh . haha . ri selasa ya . da student baru enter lam klas kmkorg . namanya x tauk la . tp she asked us to called her Hana . hehe . dr tunggah namanya panjang2 . she from Perak . janggal ckit kelaka ngan nya . bab nya kaka kei bhasa semenanjung . hehe . i tak biasa . tp klak2 besa la ya . hehe . tadik kmkorg kaka , senyum jak nya , hehe . x paham . hehe . ok la . outt . mok polah homework yg tertunggak lok . ptg tek dr kol 4.30 smpey 5.30 , aku dh siapkan bm esei , mx n psv . so nektok SEJARAH gk lomm . ok .bye . =___=

No comments: