Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
selamat malam . saya selalu menghupdate blogg time malam . xtaukk la pahal . mun malam idea saya selalu datang . haha . macam ya la juakk mun saya belaja . saya suka belaja time malam . kadang kadang sampai tengah malam . tapi, yan x surohh belaja sampai tengah malam. disurohh tido saya tokk . walaupun saya still mok belaja . mun saya dah belaja sampai tengah malam ya , ya retinya saya dalam exam . belaja last minit . ni ndakk sampai tengah malam . huahuahau .. dah spm tokk x mok saya belaja last minit gk ehh . saya x mok menyesal kelak kelak bab belaja last minit . auww ! awal dah masang azam . ya pun mun azam ya menjadi . haha . :P

ok . saya mok cerr pasal malam tadikk . malam tadikk saya tido akher . kol 11 lebihh bok saya tido . bangun saya esokk pagi bapak saya dh pergi Sabah . malam tadikk , mak saya cerr ngn saya , ada org mok curikk barang lam keta abg saya ya . dalam kol 2 pagi pya la . time ya abg saya still bangun . dia on9 . tapi dia x dgar . sebab dia dengar lagu pakai earphone . tu la pasal x dga . bapakk saya terus bangun sebab alarm kat keta abg saya ya berbunyi . kuatt la jugak mak cerr . mak dga tapi dia x bangunn . dia pikir jiran ktaorg punya kereta berbunyi . lepas bapakk saya bangun , dia terus pergi kat luarr . dh dga alarm berbunyi mesti la dia nak tgokk apa yg berlaku kan . so , bapakk saya pun keluarr . dia tgokk bonet abg saya terbukak . bahh . terkejutt bapak saya . lepas bapak saya keluar , org tu trus pergi . org tu naikk motosikal . bapakk saya pikir dia panjat pagar rumahh ktaorg . fuhh . nasib la dalam bonet tu x da apa apa . juz selipar n tempat letak ikan jerr . hehe . nasib nasib . meremang juakk bulu roma dga cerr tu . dah la utk beberapa malam ni bapakk saya xda . mudah mudahan x da apa apa yang terjadi . AMIN . :)

pagi tadi saya bangun akherr la jugakk . sebelum pukul 9 . pergi bathroom . take a breakfast . thenn . saya memulakan kerja saya mengemas rumahh . hari tok , saya kemas bilik saya , kan bilik saya nak dijadikan bilik pengantin . so , hari ini , saya lap tingkap, lap tile , lap almari yg abg beli hari tu . pas tu , lap kat bahagian luarr pulakk . memang mengeluarkan SWEAT ! haha . lepas tu , saya makan tgh hari ! lepas makan tgh hari saya pun mandi . akher saya mandi hari tokk . kol 1 lebihh . kehkehkeh . pas mandi , saya tgok tv with my lil sis . tgok cerr Safa dan Marwah . bestt jugakk la cerr ya . pas tu , tgok cerr Alisa . haha . pandai addicted tgokk cerr ya . ya pun bab follow akak tgokk cerr ya . suka tgok Evan smile . :) haha . pas cerr ya habis , saya go to my bedroom . ouhh . sedapp nya mun dah rah atas katil . mata saya pun dh ngantok bab lelah berkemas tadikk . x lamakk pas ya , pandangan saya gelapp . dah tido ! haha . saya tido ptg tadikk x sedar sedar . tgok jam kat tepon , 16:49 .. nang nyenyak bena saya tido ptg tadikk . p gk juakk saya tok ngantokk . herann . bahh , saya mok main game cityville lokk . lak saya update agk . ok ? kepada sesiapa yg follow saya ya , THANKYOU .  ♥

No comments: