Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

didatangi mereka .

saspenss x title aku ya ? kahkahkah . pa dipikir takorg ? hantu , ghost ? ngok ngek ! itu ada la benda yg sama ! haha . ok . back to the story . siapa kah mereka ? ohh . mereka adalah Farah and Suriani .


ini adalah mereka . haha . tujuan mereka datang kat umah aku adalah untuk mengacau petang ku yg tgh sebokk . haha . xda la . cdak g umah aku bab mok lepakk ngn aku . kbtln juak si Farah ya tek nemu usu nya kat umah aku . alu lekat la cdak duak ya .hehe . kotan aku miss ilak , aku alu paluk blakang ani . haha . manas kawann . kahkahkah . hehe .si ani ya sempat polah inai kat jarik aku . sebelah tgn jak la . haha . sempat juak pdh mak aku . xmok nya terang ilak , aku pun trus basuh aku pun tgn . ok . ya jak mok dcta tek senanya . haha . bye . :)

No comments: