Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

aku masih mencintai dia .. ♥


Luahan perasaan tok ditujukan khas untuk Mohd Faisal .. even ny xtauk pun, aku tetap mok padah juak perasaan aku saat tok .. word yang aku mok tekankan rah ctok adalah AKU SAYANG NGAN NY SMPEY BILA2 .. honestly aku padah aku nang x pat lupakkan ny .. ku dh berusaha untuk lupakkan ny .. tp tetap juak xpat .. pa jak yang polah aku xpat lupakkn ny ka .. aku pun xtauk .. maybe kmk2 lamak bgrk, ya la sebab alu xpat lupakkn ny .. tok aku tujukan untuk ny :
"kmk mok mintak maap kat ktk mun kmk penah polah ktk sakit ati, marah, kecewa n sewaktu dengan ny la .. kmk mintak maap ilak .. walaupun kmk penah mintak maap ngn ktk, p asa ny x cukup .. kmk taukk selamak tok kmk x cukup jadi grk yg bait untuk ktk .. x pndey jaga perasaan ktk, hati ktk .. kmk salu lepas cakap jak .. kmk mintak maap .. kmk sedar juak yg kmk x sesuai untuk ktk .. ktk kacak, p kmk pa yg ada .. nang kmk asa kta x sesuai .. jauh panggang dari api kata org .. bagai langit ngn bumi .. kmk sedar kmk x layak untuk disayangi oleh ktk .. tp kmk nang bena2 sayang ngn ktk sepenuh hati kmk .. ucapan syg tok bkn utk main2 jak .. ya ikhlas dr hati kmk .. kmk nang bena2 sayang ngn ktk smpey bila2 even kta x da jodoh ..p nektok semua tinggal kenangan ... "

ok .. that's all .. bye ..


No comments: