Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

SHOWDOWN 2011 .

selamat malam wahai sahabat - sahabat blogger ku .
cehh . ayatt . 1 markah untuk pendahuluan . haha .
merapu banyak .

okay . entry kali ni nak story ckit pasal  SHOWDOWN 2011 .


Showdown 2011 ni adalah sebuah rancangan reality show yang selalu ditonton kat 8tv . channel 708 tu . setiap hari Rabu , pukul 9.30 tu . tgok nanti tau . kehkehkeh .Showdown 2011 ni sesuai utk teenagers yg gilerr sangat2 dance . sebab show ni pasal remaja yg DANCE . mcm hip hop , shuffle , break dance and mcm2 lagi la . mula2 tu mmg aku tak minat sangat tgok show ni . selalunya bukak je info , tgok SHOWDOWN 2011 , buat tak tahu je . hehe . sekarang ni , tgok je SHOWDOWN 2011 , terus bukak .  bestt sangat2 tau tgok diaorg dancing . salah satu crew yang aku suka is ....



yeahhh . STEPHOLIC ! 


STEPHOLIC ni merupakan crew dari Sarawak . bangga kmk lokk ! org Sarawak masuk Showdown ! hehe . diaorg dance mmg semangat sangat aku tgok . tapi sayang , mlm semalam diaorg disingkirkan . sebab tak cukup vote .haishh . baru je nak tgok org Sarawak dance , tgok2 terus eliminate . tapi takpe . word yg aku suka dgar yg selalu diaorg cakap , " StepHolic sayang KITAK ORANG semua ! " kmk pun sayang kitak STEPHOLIC ! hehe . 

satu lagi crew yang aku minat is ...

ni pun aku minat gakk . tapi lebihh minat kat STEPHOLIC la . hehe . go go STEPHOLIC ! (:

No comments: