Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

the tired and sadness day .

hello blogger . hari ni letih sangat sangat . ni baru balik dari motivasi kat sekolah tadi . punya la mengantuk masa ceramah tadi . plus , menanggung pening kepala ni lagi . Ya Allah . Tuhan je tau mcm mana aku nak handle semua tu . ceramah tadi utk kelas yg terpilih je . kelas kitaorg terpilih . lepas tu kelas 5S2 , 5S3 and upper 6 pun kena pilih gakk . blh dikatakan majoritinya budak Cina . dalam motivasi tu , dia cakap pasal mcm mana nak dapat result yang bagus . mcm mana nak success . pendek kata , memang memboringkan sangat sangat . lepas habis motivasi tu , ada lagi penerangan dari MayBank . actually , motivasi tu anjuran dari Malayan Bank Sdn. Bhd or MAYBANK . diaorg yang anjur sebenarnya . tu la diaorg bagi penerangan nak save duit kat bank . melalui internet pun ada gakk . lepas ceramah tu kitaorg pun balik .

nak cerita pulak pasal semalam . adoyaii . nak cerita takut air mata ni keluar pulakk . dah cukup air mata aku keluar . taknak keluarkan lagi air mata ni . tapi, takpa la . at least lepas aku cerita ni , maybe lega ckit . insya-Allah . bknnya dari semalam . dr petang semalam dh air mata ni start keluar . kalau disimpan air mata tu , dapat satu gayung . tambah pulak dengan air mata malam tadi . mahunya satu baldi tu air mata aku je . :'( semalam text dgn EX aku . sbnarnya , takde sorang pun yg tahu yg aku and dia dh putus . but, sekarang dh tahu kan ? sedih sngt sngt kan bila putus dgn org yg kita syg sngt sngt ? Allah je yg tahu perasaan aku skrng . sedih tak terkata . nooo ! air mata dh keluar balikk . sekarang ni aku sangat sangat la DOWN ! takde siapa n tempat utk aku nak luahkan perasaan n problem yang aku tanggung skrng . nak cerita dgn dia , nanti cakap tak malu . cerita masalh dengan ex . nak cerita dgn kawan , takut menyusahkan . Ya Allah , tabahkan hati aku Ya Allah . selama ni , aku memang tak berguna utk sapa-sapa . sekarang aku dh takda dia tmpt aku meluahkan perasaan . dh takda org yg beri semangat kat aku . selama ni , aku anggap dia sebagai seorg yg beri semangat kat aku . even aku down  tapi dia ada . aku memang tak merasa down sngat . tapi sekarang . aku memng tertekan sngt sngat . poblem + takde dia = sangat tertekan ! bie ! jgn tinggalkn syg . please. ):

No comments: