Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard
SECOND DAY SCHOOL .

mok tauk cerita pasal hari kedua aku kat sekolah x ? hurmm . actually , sakit hati mun nak cita balit . seksa asa nyawa . hanya Allah jak yang tauk perasaan aku saat ya walaupun aku polah muka slumberr derkk jak kat geng aku . tapi hati aku meronta ronta nak nangis time ya juakk . ku gagahkan dirik aku n aku tabahkan dirik aku . untuk x nangis . tapi last last aku nangis juak time balit skul ya . ok . cerita nya ptok . hari selasa ya first period was Pendidikan Agama Islam . as usual , aku duduk dgn kwn yg dudok ngn aku last year . Ya Allah . x sanggup nak cita ehh . p cita jak la . mulanya , kwn aku ya x mok cita ngn aku bab nya takut aku kan frust + kecewa mun ku dgar cita nya ya . tapi ku padah ngn nya . cita jakk . ku dgar . then , nya pun cita . ternyata pa nak dicita nya kat aku memang polah aku bena bena sakit hati . but , i don't want to show it . she told me , yang ternyata my ex ( paham la nak ) dah da gerek baru . Ya Allah . semua rasa ada time ya . marah , sakit hati , kecewa , nak nangis. ouhh . i can't describe it .tapi memang menyakitkan . he coupled with the girl time cdak kem kat bukit sebangkoi . ouhh . time ya kmk 2 still coupled bahh . he curang with me ! how could he do this to me ?!! ohhh . i'm very sick !! aku langsung x sangka nya akn polah ptok kat aku . bukan main nya selamak tok take care aku . x soh aku kwan ngn biak laki . x soh aku mcj ngn org lain . fine . aku x mcj bab ya kan polah kmk 2 fighting jak . aku ekot apa nak dimok nya . nya x soh any boy numb lam phone aku . fine . aku delete semua numb kawan laki aku sampey cgek pun aku xtauk numb phone cdak . nya pun dah check phone aku utk memastikan xda numb laki gk lam ya . nang lansung x da ! x soh aku bgaul ngn biak laki . x soh aku bkawan n juz lebih pentingkan nya . and aku penah fighting with my kawan dunia akhirat , Azwa . time form 3 . setegal hal nya x mok aku bkawan ngn cpa cpa . jgn pikir aku x ingat semua ya . aku ingat .bukan main gk nya kongkong aku . and sekarang ? siapa yg dah berubah ? ternyata kau selamak tok mainkan perasaan aku . ko sebenanya langsung x penah da perasaan ngn aku . and aku dgar word girl ya mampu mencairkan hati kau ? bagus la . aku sedar juakk bah yg aku nang langsung x sesuai ngn kau . geng ko suma padah , yg ko juz sesuai ngn girl ya . fine . aku sedar dirik . lamak dah . tapi phl bok nektok ko polah aku ptok ? pahal aku mesti dgar semua tok dari org n bukan dari dirik ko pun ? knak ko x pdah yg ko nang x da perasaan kat aku ? knak x straight forward ngn aku ? now , aku dgar ko sanggup dr ck ke _____ untuk agak girl ya jak ? nang berkorban ko untuk girl ya . tapi penah ko pikir tentang pgorbanan aku selamak tok ? penah ko kenang pgorbanan aku ? mcm mcm aku korbankan untuk kau sampey dirik aku pun aku korbankan . Ya Allah . aku dah x tahan dipolah nya ptok . kenak sampey ilak hati nya polah aku ptok ? apa maksud ko tunggah aku "syg" sdangkan dlm masa yg sama ko dh da nya ? why ayg ? why ? aku sayang ilak ngn kau . aku penah berjanji ngn dirik aku , yg aku akan sayang ko sampey mati and aku kan anggap kau sorang jak lam idup aku .ko gk ingat x aku penah pdah ptok kat ko sblm tok ? and aku still ingat ko penah pdah yg ko mok seidup semati ngn aku . and now . ni kata kata kau ya ? knak nya hilang pya jak ? aku upa org bodo nantik kau . Ya Allah . tabahkan la hati aku . now , aku juz mampu mendoakan kebahagian kau ngn girl ya . aku tetap sayang ngn ko cam janji aku kat dirik aku ya .aku akan sayang kau sampey aku mati . ya janji syg . even org soh aku lupakkn ko , aku x akan lupakkan ko . tapi , aku juz mampu tangga kau dr jauh dgn perasaan yg sedeh . :'(

No comments: