Welkem. Wazzapp next? Follow or Dashboard

Azam Baru 2011 .. ♥

Tinggal Satu bulan jak gk untuk kita tinggalkan tahun 2010 .. fuhh .. banyak kejadian or peristiwa yg berlaku dalam tahun tok .. so, aku ingin lupakkan pa yang dh terjadi .. bak kata omputih ,, past is past .. jangan dikenang gk kisah lamak bak kata mak aku .. amik pengajaran .. haha .. pandey mak aku bbahasa(*word Zai, kazen aku) .. haha ,, ri tok tek miak stat SPM .. so, gud luck for my lovely kazen , ZAIDATUL SAFIAH bt. DERAHMAN .. i know u can do the best .. next year, i akn follow u .. haha .. ri tok tek, da khabar bgs .. what it is?? my bestfriend , NUR AZWALINA x jadi pindah !! yeahh !! I like it .. lagipun alang2 nya pindah bh .. next year dh SPM juak .. ny dipindahkn kat MRSM Bentong .. mampos nya nak blaja subj SC suma ya ,, ya la sebab nya xmok pindah ,, hehe .. AZWA x jadi pindah !! yeahh .. berbalit kesah AZAM .. pa AZAM aku 2011 tok ?? tok yg sempat aku pikir :

1 : NO LOVE .
2 : NO MAN .
3 : FOCUS ON SPM ! ( MUST ! )
4 : STUDY HARD .
5 : NO HP ( MAYBE,, HAHA .. )

so, ya jak la yang sempat aku pikir .. aku harap AZAM aku kali tok aku akn bena2 polah .. INSYA - ALLAH .. xlamak gk abg aku akn nikah .. 1/1/2011 .. ya tarikh untuk Sarikei .. untuk Kuching .. 24/12 , 25/12 , 26/12/2010 ,, ya tarikh untuk rah Kuching .. ri Ahad tok, parents aku akn adakan meeting utk wakil .. so far, preparations dh siap .. juz polah untuk bgk ngn org zikir, polah kad jemputan jak gk .. dak kerusi , meja.. suma dah simpan .. nama menyambut menantu pertama tek .. hehe .. aku doakan agar abg aku n his future wife akn berkekalan smpey bila2 .. amin .. maybe kastok aku akn lamak x menghupdate aku pun blogg .. p sapa2 mok follow ya, dipersilakan .. tp, blogg kmk tok simple jak .. hehe.. :]

ok .. out .. choww !! ;)

No comments: